Monday, April 6, 2009

Sakura @ Maizuru Koen

Kunjungan ke Maizuru Koen setelah program tergendala pd minggu lepas.
Sepatutnya minggu lepas paling sesuai utk hanami sebab masa tu bunga sakura kembang penuh.
Minggu ni kami datang utk hanami dan kutip bunga je la.
Jom kita kutip bunga plak.


Ingatkan kami dah kempunan nak tengok Sakura kat Maizuru koen ni...
Rupa2 nye sempat gak kami berposing sekeluarga.

Permandangan sekitar bertambah cantik, dgn tanah diseliputi sakura.

Close-up Sakura ...
Tetap cantik walaupun tanpa Lensa 50mm
(Tengoklah sape yang ambik!)

Kalau Syaza nak tau inilah bunga yg ibu selalu sebut2 tu...
Kat Msia takde tau.

Iwani memang suka acara mengotorkan tangan nih...
Ingat comel le tu....kalau buat terlopong mulut macam tu....

Syaza pun nak join jugak... Takpelah comel punye pasal.
Lepas ni cuci tangan tau.

Memang puas hati dapat menghabiskan masa kat sini. Tak hairanlah kalau orang Jepun tak jemu2 menghabiskan mase menikmati keindahan sakura nih.

Bersantai di bawah pohon sakura bersama ahli keluarga memang satu permandangan biase pada waktu ini.

Tertarik lak aku ngan tanglung comel ni...
Kalau amik gambar pada waktu malam.....cantik gak ni.




Merenung lagi.. Nampaknye jadi 'trade mark' aku le lepas ni...


Girang dan ceria. Maklumle cuaca baik, jadi mood budak2 ni seperti biase amatlah baik. Senanglah "photographer profesional" buat kerja....

Diatas pentas batu.


Inilah sakura terakhir yg kami abadikan pada hari ini..
Rasanya sakura inilah yg paling aku suka.

Agak2 berapa kali aku merenung kali ni. Kalau dulu aku merenung Cik Yah aje..nampaknye sakura telah mengalih pandangan aku kali ini.


1 comment:

guru disiplin said...

MERENUNG keindahan alam xpe.. 'TERMENUNG' mbuang jgn... doseee.. ini warning dr aku!! ingat 2!!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...