Thursday, August 21, 2008

Welcome Party 20/8/2008

Welcome Party ni dibuat untuk meraikan kedatangan aku dan seorang Post Doc dari Negara China. Makan kat restoran jepun ni mana ada makanan yang halal. Jadi aku minum ja la, dari jus oren, jus epal, coka-cola semua aku tibai. Ada satu lagi kacang rebus hijau, sedap gak......

Tengah tu Assistant Supervisor: Munetoh san

Kena la bagi ucapan skit. Paham ka budak2 Jepun ni. Nampak bler jer.

Ni la Post Doc bidang material simulation. Kontrak dia setahun saja....

Baju Biru: Motooka Sensei

Aku & Kuriyama san (Team Nanopore)


Habis ja makan aku pun balik la, tapi bebudak ni ada tugasan lain lagi , pi melalak kat karaoke plak. Tak leh join la, nanti lambat balik rumah...

Lain kali kalau ada welcome party macam ni lagi, aku rasa malas nak join, susah makan. Kalau buat kat Restoran Zaeka, line clear.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...